16. siječnja 1901.g puštena je pružna linija Zagreb – Samobor. Na trasi je vozila parna lokomotiva koja je 1959.g zamijenjena dizelskim. Parna lokomotiva danas stoji u Samoboru kao uspomena. Dizelski vlakovi (popularno nazvani “Srebrene strijele”) su bili prvi usvijetu građeni od aluminija. Zgrada nekadašnjeg Samoborskog kolodvora je bila u upotrebi za kolodvor do 1969.g kada je izgrađena novija bliže Jukićevoj zbog praktičnosti putnika koji su putovali vlakom kako ne bi imali puno pješačiti do tramvaja. Do nedugo  je u toj zgradi bila pivnica “Medvedgrad”

Stanice Samoborčeka su bile:

    Zagreb – samoborski kolodvor
    Selska cesta
    Kustošija
    Vrapče
    Vrapče – bolnica
    Stenjevec
    Stenjevec Gornji
    Goljak
    Susedgrad
    Podsusedski most
    Bestovje
    Orešje
    Strmec
    Autoput bratstva i jedinstva (današnja A3)
    Sveta Nedelja
    Most preko potoka Rakovice
    Domaslovec
    Samobor
    Most preko potoka Gradne
    Samobor – kupalište
    Lug Samoborski
    Bregana stajalište
    Most preko rijeke Bregane
    Bregana – tvornica

29. travnja 1959.g umjesto parne lokomotive počeli voziti dizelski pogonjeni vlakovi popularno zvani Srebrne strijele. Naziv su dobile zbog toga što su novi vlakovi u potpunosti napravljeni od aluminija te su vozili brže od do tada parnjače. Ovi vlakovi su prvi u svijetu napravljeni od aluminija.

Posljednji Samoborček je vozio 31. prosinca 1979.g.