31.12.1979.g u 20:40 iz kolodvora Samobor za kolodvor Zagreb zadnji put je vozio Samoborček a sa 01.01.1980.g trajno prestao s radom.
Samoborček je u rad pušten 16.01.1901.g . Na trasi je vozila parna lokomotiva koja je 1959.g zamjenjena dizelskim. Parna lokomotiva danas stoji u Samoboru kao uspomena. Dizelski vlakovi (popularno nazvani “Srebrene strijele”) su bili prvi usvijetu građeni od aluminija. Zgrada nekadašnjeg Samoborskog kolodvora je bila u upotrebi za kolodvor do 1969.g kada je izgrađena novija u Adžijinoj bliže Jukićevoj zbog praktičnosti putnika koji su putovali vlakom kako nebi imali puno pješačiti do tramvaja. Dao 2015. godine u zgradi kolodvora je bila pivnica Medvedgrad.
Parna lokomotiva s dva vagona (otvorenim i zatvorenim) stoji u gradu Samoboru te je u tijeku njihova obnova.